If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Тракане някъде от към пистовият ремък 156 SW 2.4 JTD 140 ph
Обикновенно при твоя проблем се чува присвирване а не потракване както при колегата
Моя проблем отдавна е решен, ама баш притракване си се чуваше. Даже и когато превъртя шайбата пак си тракаше. Понеже ми се случи в движение си помислих, че хидравликата или демпферната шайба са се предали.
Благодаря за загриженоста колеги, вече се прибрах без никъкви проблеми , само дето ми се развали левият мигач и не можеше да се изключи през целият пътУтре ще я закарам да я погледнат.Най странното е ,че на тръгване и сега почти нищо не трака и се чудя дали нещо около ремъците не изпада в резонанс.
Имаше тема някъде, но не се сещам на момента къде беше.
Та според написаното там, когато блокира фрайлауфа на алтернатора, се получават вибрации които се обират от демпферния амортисьор на обтегача и оттам - трептене. Провери си дали обтегача е спокоен по време на работа на мотора, или постоянно вибрира.
166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Здравейте отново,вчера смених ангренажен ремък и ролки и се оказа , че обтегача на пистовият ремък блокира от време на време и малко оставало да изхвърли ремъка.След като смениха и него и една паразитна ролка нещата се оправиха.Сега забелязах, че когато няма консуматори звукът е малко по друг а когато включа фаровете утихва съвсем и двигателят почти не се чува.Смятам да погледна и този фрайлауф , тъй като не знам дали са го погледнали.
Нормално ли е когато няма никакви консуматори да има лека вибрация от пистовият ремък и при пускане на фаровете тази вибрация да изчезва напълно.Питам тъй като тази лека вибрация е от там но нямам никакво време да ходя до сервиза.Този фрайлауф сменя ли се или се сменя само ролката и на каква цена е?
Сменя се ролката 100лв. ориентировъчно.Ако не след време цялата обтяжна ролка барабар с алтернатора/генератора/
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Вибрациите на пистов ремък идват главно от блокирал съединител на ролката на алтернатора.
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment